6/26/2015

נוחתים בסרי לנקה- קולומבו

אחרי 2 טיסות הגענו לארץ חדשה, בשעת לילה.
דוד היה פה לפני 20 שנה בערך, בעיקר במרכז מדיטציה באזור בו אנחנו לא מיועדים לבקר.
הרבה השתנה פה מאז.
אני טרם הייתי.

הגענו עם המון חששות...
פגשנו 3 משפחות שהיו פה וכולן תארו את המקום כלא משהו בכלל, עם ים חזק מאד (באנו בעיקר בשביל הגלישה לדוד) ולא ממש כייפי, עם אוכל חריף ולא טעים ועוד סיפרו לנו שהכל פה מאד יקר.
זה היה כבר אחרי שהזמנו כרטיסים והכל.
הצלחנו לקצר מעט ובמקום 6 שבועות נהיה בדיוק חודש בסרי לנקה.
אז אתם מבינים למה באנו עם הרבה חששות?

ועם זאת פגשנו בנפאל המון חבר'ה צעירים שהיו בסרי לנקה ונהנו מאד! ומכל מה שקראנו עליה זה היה נשמע כל כך רחוק ממה שסיפרו לנו החברים.
אז גם קיווינו לטוב!

מראש לא תכננו לנוע המון ולבקר בכוווול המקומות המעניינים והשווים.
בכל זאת אנחנו לקראת סוף הטיול (לצערינו...) וכבר ראינו המון מקדשים, פארקי טבע ואטרקציות, אז אנחנו לא ממהרים לעשות V על הכל.

מראש תאמנו עם מושקא, הרבנית של בית חב"ד בקולומבו הבירה, שנבוא לישון שם. מסתבר שזה בית חב"ד היחידי בעולם המאפשר לינה בו.
הגענו לקראת 23:00 כשהילדים כבר ישנים כולם.
מושקא המקסימה חיכתה לנו, הראתה לנו את החדר שארגנה לנו. פרקנו את כולם ואת כל הציוד וצנחנו לישון.
מראש לא ידענו אם נרצה להמשיך ביום למחרת, או להשאר לילה נוסף.
מצד אחד, רצינו להמשיך, כי היינו בקשר עם משפחה נוספת ורצינו לפגוש אותם. מצד שני, היינו שפוכים אחרי 2-3 לילות של שינה לא משהו.

בסוף החלטנו להשאר וממש לא הצטערנו על זה!

בית חב"ד יושב בוילה יפייפיה

וקינג קוקוסים, כתומים!!!

קצת מנוחה בפארק

מצאנו גן שעשועים ופגשנו שם את חנה'לה שדבוקה לאיילה- המטפלת

כשעזבנו חנה'לה ממש בכתה שאיילה הולכת, ממש!

הספקנו לעשות סיור טוקטוקי בקולומבו שהפתיעה אותנו מאד לטובה בנקיון שלה וברוחב כבישיה. הכל נראה מסודר ומאורגן מאד. ראינו את הקומפלקס העצום בו גר הנשיא, נראה מרשים ונשמע שהוא אהוב פה ועושה למען העם והמדינה שסבלה ממלחמה ארוכה וקשה במשך שנים רבות ומתחילה להתאושש מכל הבחינות.
תנופת הבנייה ניכרת מאד בבירה וגם מחוצה לה.

נהננו לפגוש ולהכיר חבר'ה ישראלים בבית חב"ד ובהחלט נחנו וצברנו כוחות להמשך.

אחרי 2 לילות לקחנו מונית- 80$- (פספסנו את הרכבת, צריך להזמין כמה ימים מראש, ונכנסנו לסופ"ש וחג) למקום הבא- ella עיירה בהרים, שם אנחנו מיועדים לפגוש את משפחת יניב לכמה ימים, לפני שהם ממשיכים בחזרה להודו.